poniedziałek, 4 lipca 2016

Cytaty miesiąca #26

W czerwcu przeczytałam aż 11 książek i miałam trochę problemów z wyborem cytatów do mojego comiesięcznego rankingu. Ale mimo wszystko najwięcej (aż 4!) pochodzi z książki Art&Soul, którą niedawno skończyłam. Co jak co, ale w twórczości Brittainy C. Cherry zawsze znajdę coś pięknego. Co tym razem? Przedstawiam Wam czerwcowy ranking: 

MIEJSCE 10
[Śpiący Książę – Melinda Salisbury]

 MIEJSCE 9
[Eden. Nowy początek – Mia Sheridan] 

 MIEJSCE 8
[Pasjans –  Alice Oseman]

 MIEJSCE 7
[Art&Soul – Brittainy C. Cherry]

 MIEJSCE 6
[Calder. Narodziny odwagi – Mia Sheridan]

 MIEJSCE 5
[Art&Soul – Brittainy C. Cherry]

 MIEJSCE 4
[Tytany – Victoria Scott]

 MIEJSCE 3
[Lato koloru wiśni – Carina Bartsch] 

 MIEJSCE 2
[Art&Soul – Brittainy C. Cherry]

 MIEJSCE 1
[Art&Soul – Brittainy C. Cherry]

Na dwóch najwyższych miejscach pojawiły się cytaty z twórczości Brittainy C. Cherry. Szczególnie urzekł mnie ten o dotykaniu. Wydawał się bardzo prawdziwy i od razu przyszła mi na myśl problem nieodwzajemnionej miłości, Bo tak właśnie jest, mam rację? Kiedy nie można być z tym, kogo się kocha, pozostaje tylko obserwowanie. A wtedy zauważa się każdy drobny szczegół, każdy odruch i gest. 

A maski? Chyba każdy z nas miał z tym do czynienia. Wiele ludzi ukrywa swoją prawdziwą osobowość. Szczególnie ci, którzy już raz zostali dotkliwie zranieni. Nie chcą po raz kolejny popełnić tego samego błędu. To takie prawdziwe. I wiecie co? Czasami  naprawdę warto zastanowić się dłużej nad danym fragmentem. Wiele ciekawych rzeczy może ukrywać się za słowami. 

A czy któryś z tych cytatów Wam się spodobał? A może nawet skłonił do myślenia? 

19 komentarzy :

  1. Boże, kocham te cytaty, naprawdę, miejsce 4 jak dla mnie wygrywa <3

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekł mnie cytat z miejsca ósmego i piątego. Szczególnie ten o przyjaźni i samolubności coś we mnie poruszył - to wszystko rzeczywiście ma sens, nie interesowalibyśmy się innymi ludźmi, gdyby nie egoistyczne, ludzkie zapędy. Po co są nam przyjaciele? Do zaspokojenia własnych potrzeb, do wzbudzenia w sobie szczęścia i radości, po to, by ktoś uspokoił nas po kłótni czy otarł łzy. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Dworu cierni i róż"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce 6 dla mnie powinno być pierwsze. Droga do sukcesu taka właśnie jest. Trudna, ale im trudniej tym szczęście jest lepsze...
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż książki w ogóle nie kojarzę...

      Usuń
    2. Może dlatego, że to nowość wydawnicza ;)

      Usuń
  4. Cytat z "Lata koloru wiśni" należy do grona moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat o dotykaniu jest przepiękny i taki prawdziwy, że aż trafia do głębi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten cytat z "Tytanów" :)


    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam cytaty, a te wyszukane przez Ciebie są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi i trzeci cytat podbił moje serce... Zdecydowanie. Genialne!
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne cytaty, nie potrafię znaleźć najlepszego :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka