środa, 1 lutego 2017

[29] Cytaty miesiąca: Luty

Do tej odsłony Cytatów miesiąca o dziwo ciężko mi było znaleźć nadające się fragmenty z poznanych ostatnio przeze mnie książek, a zwykle miałam trudności z wyborem. Nie przeczytałam w styczniu zbyt wiele, jednak właśnie zaczęły mi się ferie, więc przeczuwam, że luty będzie zdecydowanie bardziej obfity. A oto, co tym razem trafiło do rankingu: 

MIEJSCE 10
[Gniewna gwiazda – Moira Young] 

 MIEJSCE 9
[Diabolika – S. J. Kincaid] 

 MIEJSCE 8
[Kod Gorączki – James Dashner]

 MIEJSCE 7
[Naznaczeni śmiercią – Veronica Roth] 

 MIEJSCE 6
[Szklany Miecz – Victoria Aveyard] 


 MIEJSCE 5
[Dziewczyna, którą kochałeś – Jojo Moyes] 

 MIEJSCE 4
[Szklany Miecz – Victoria Aveyard] 

 MIEJSCE 3
[Przebudzenie króla – Maggie Stiefvater] 

 MIEJSCE 2
[Przebudzenie króla – Maggie Stiefvater] 

 MIEJSCE 1
[Dziewczyna, którą kochałeś – Jojo Moyes] 

Szczególnie za serce chwycił mnie cytat z miejsca pierwszego. Często zdarza mi się oglądać fotografie. I rzeczywiście coś w tych słowach jest. Może im częściej się patrzy, tym mniej się dostrzega, znając całość na wylot?

Wart uwagi jest także fragment o ludziach. W ostatnich tygodniach na własnej skórze przekonałam się, jak ekstremalnie skomplikowane potrafią być niektóre osoby. Wprost nie da się ich rozgryźć, a im bardziej się próbuje, tym wszystko staje się jeszcze bardziej bezsensowne. 

Czy któryś z powyższych cytatów zwrócił Waszą uwagę? A może czytaliście książki, z których pochodzą? Dajcie znać w komentarzach! 

8 komentarzy :

  1. tak, tylko fotografie nie liczą się z czasem...(ks.
    Twardowski)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce 3,5,6- moje ulubione w dzisiejszym odcinku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie czytałam żadnej z powyższych książek, ale cytaty są rzeczywiście inspirujące - mnie złapał za serce ten z miejsca 8. Coś czuję, że musi to być wartościowa książka. Chyba się na nią skuszę ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, najpierw musiałabyś przeczytać cztery poprzednie tomy :)

      Usuń
    2. A polecasz? Bo jeśli tak, to pewnie po nie sięgnę :)

      Usuń
    3. To piąty tom "Więźnia Labiryntu". Seria była całkiem dobra, jednak mnie nie zachwyciła, ale to zależy od gustu :) James Dashner ma bardzo specyficzny sposób pisania i nie każdemu może się spodobać :)

      Usuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka