sobota, 15 kwietnia 2017

[31] Cytaty miesiąca: Kwiecień

Już połowa kwietnia, a ja dopiero teraz przychodzę z cytatami. Nie mam pojęcia, dlaczego tak długo mi z tym zeszło. Tym razem zmieniłam nieco layout rankingu, bo znudziło mi się stare tło cytatów. Wydawało mi się nieco nieestetyczne. Ale teraz jest już nieco lepiej, przynajmniej mam taką nadzieję. Spójrzcie sami, jakie cytaty przygotowałam na ten miesiąc! 

MIEJSCE 10
[Chłopak, który chciał zacząć od nowa – Kirsty Moseley]

MIEJSCE 9
[Reguły gry – James Frey]

 MIEJSCE 8
[Podbój – Elle Kennedy]

 MIEJSCE 7
[Bez serca – Marissa Mayer]

MIEJSCE 6
[Eva, Teva i więcej Tev – Kathryn Evans]

 MIEJSCE 5 
[Druga strona Anioła – Oliwia Szadkowska]

 MIEJSCE 4
[Silver. Trzecia księga snów – Kerstin Gier]

 MIEJSCE 3 
[Podbój – Elle Kennedy]

 MIEJSCE 2 
[Druga strona Anioła – Oliwia Szadkowska]

 MIEJSCE 1
[Silver. Trzecia księga snów – Kerstin Gier]

Na podium znalazły się cytaty, które z pozoru wydają się oczywiste, ale jednak coś w sobie mają. Może, żeby nie popełniać ciągle tych samych błędów, trzeba ciągle sobie powtarzać takie oczywistości? Ale z drugiej strony, to nie ważne, co się robi, to życie i rozdaje brutalne kopniaki. 

Kerstin Gier i jej cytat z miejsca pierwszego zdobył moje serce. Prawdziwy aż do bólu. Od razu na myśl przychodzą mi związki. Czasami jest tak, że nie jest się przekonanym do danej osoby, a gdy ta już da sobie spokój, nagle okazuje się, że jednak coś się do niej czuło... Smutne, ale cóż zrobić. Rada dla Was: nigdy nie skazujcie niczego z góry na porażkę. 

Czy ktoś z tych cytatów zwrócił Waszą uwagę? Znacie książki, z których pochodzą? 

14 komentarzy :

  1. Najbardziej spodobał mi się cytat z książki Kerstin Gier. Mimo, że taki oczywisty to piękny.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Uwielbiam cytaty. Kilka z nich zapisałam sobie, a potem przyczepię na tablicy korkowej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce 5 zdobyło moje serce :) znajduję w tych słowach wiele własnych odczuć. Ciekawy wybór. Pozdrawiam, http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Miejsce 9 to takie trochę na przekór i pod prąd, tak bardzo ja <3
    Piękne cytaty i oczywiście podium zasługuje na swoje miejsce ewidentnie :D

    Pozdrawiam cieplutko <3
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe są te cytaty! Rzeczywiście niby proste, ale jednak coś w sobie mają :) Te dwa z "Silver" najbardziej mnie urzekły, aż się zdziwiłam, że nie zwróciłam na nie uwagi, kiedy czytałam książkę. Cóż, może jeszcze kiedyś do niej powrócę i wtedy na pewno zaznaczę sobie te fragmenty :)
    Pozdrawiam, Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam coś takiego, że potrafię zacząć książki bez zapasu zakładek indeksujących do zaznaczania cytatów. Mam to we krwi :D

      Usuń
  6. O cholercia! Wiesz, rozpaliłaś moją ciekawość, i to jak! Jestem właśnie w trakcie czytania ,,Klucza niebios", a zaraz potem mam zamiar zabrać się za ,,Reguły gry" i teraz zachodzę w głowę, kto do kogo wypowiedział te słowa! :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty. Ten Kerstin Gier jest taki prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka