sobota, 30 stycznia 2016

Stosik zimowy

Strasznie dawno nie było tu stosika, bodajże od listopada. Starałam się ograniczać zakupy i wyczytywałam książki z własnych półek. I oczywiście z biblioteki, z której wyniosłam wiele naprawdę świetnych tytułów, ale muszę w końcu zacząć się powstrzymywać przed pożyczaniem, bo nie wyrabiam się z czytaniem. Ale nic na to nie poradzę, to silniejsze ode mnie.☺ A oto książki, które wylądowały na w mojej biblioteczce w ostatnim czasie:
Od dołu:
1. Kołysanka – egzemplarz recenzencki od Essentii. Ta książka zainteresowała mnie od samego początku, a poza tym chciałam przeczytać w końcu jakąś obyczajówkę. I okazała się naprawdę dobra. Recenzja pojawi się wkrótce zarówno u mnie na blogu, jak i na stronie Essentii. 
2. Klucz Niebios – egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa SQN, otrzymany już dawno temu. Moją opinię znajdziecie tu: RECENZJA
3. Po zmierzchu – wygrałam kiedyś w konkursie urodzinowym księgarni selkar.pl bon na 50 zł do ich sklepu. I wykorzystałam go na kupienie czegoś z mojej listy must have, która wciąż się wydłuża i coś mi się zdaje, że wkrótce nie będzie miała końca. Książka już dawno przeczytana. RECENZJA
4. Beta. Nowe pokolenie – otrzymana od Wydawnictwa Czarna Owca. Wczoraj ją skończyłam i okazała się zupełnie inna, niż się spodziewałam. Ale więcej o tym opowiem w recenzji, która pojawi się na początku lutego. 
5. Gregor i Klątwa Stałocieplnych – od Wydawnictwa IUVI. Trzecia część debiutanckiej serii Suzanne Collins. Może i dla młodszych czytelników, ale bardzo mi się spodobała. A więcej o tym w mojej RECENZJI.
6. Cudowne tu i teraz – wygrana w konkursie. Bardzo się, cieszę, że w końcu udało mi się ją zdobyć, bo interesowała mnie od dawna. A poza tym chcę obejrzeć film na jej podstawie. 
7. Miecz Lata – również z bonu od selkar.pl. Nie mogłam przepuścić takiej okazji i nie przeczytać najnowszej książki jednego z moich ulubionych autorów. Może nie taka dobra, jak seria o Percy'm Jacksonie, ale to w dalszym ciągu twórczość genialnego Ricka Riordana. RECENZJA

Jakie pozycje trafiły do Was w ostatnim czasie? A może czytaliście którąś z powyższych książek? 

32 komentarze :

  1. Czytałam "Cudowne tu i teraz", czytało się przyjemnie, ale jakoś mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Gregora i Klucz niebios i obie mi się podobały :) chciałabym również dorwać Cudowne tu i teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie czytałam jedynie Kołysankę - całkiem przyjemna lektura, choć szału nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, jak mnie tutaj dawno nie było! Nie widziałam zmiany szablonu, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Zdjęcie stosika jest również bardzo ładne, a książki...Widzę wśród nich same perełki :) Nie czytałam z niego nic, więc tym bardziej czekam na recenzję. Tylko "Gregor" czeka i na mnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba. Ja sama jestem prawie w pełni zadowolona z tego szablonu, bo wreszcie znalazłam coś, do czego nie mam wielu zastrzeżeń :)

      Usuń
  5. Zamierzałam sięgnąć po ,,Betę'' (cudowna okładka!), ale recenzje i opinia mojej znajomej mnie zniechęciły... Reszty nie kojarzę zbyt dobrze.
    Pozdrawiam. :)
    ------------------
    cordragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Beta" niezbyt mi się podobała, ale ostatnio skończyłam drugą część i była naprawdę świetna! Nawet nie sądziłam, że tak bardzo mi się spodoba ;)

      Usuń
  6. Jestem w trakcie czytania "Kołysanki". Bardzo przyjemna lektura :) Pozdrawiam :)

    http://fascynacja-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo fajnie czytało się "Kołysankę" :)

      Usuń
  7. Jak jakaś Ci się nie spodoba chętnie przygarnę. Ja sama próbuję się ostatnio ograniczać i kupiłam tylko dwie książki na przecenach w biedronce Zaginięcie i Blackout czytałaś którąś? Strasznie jestem ciekawa co się będzie działo w tych książkach Z twoich książek żadnej nie czytałam i ogromnie żałuje, bo dużo się o nich nasłuchałam, ale sama obiecuję że niedługo po nie sięgnę. Miłego czytania życzę pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam żadnej z wymienionych książek, ale słyszałam naprawdę wiele dobrych słów o twórczości Remigiusza Mroza. Będę musiała kiedyś przeczytać :)

      Usuń
  8. Czytałam "Klucz niebios" oraz "Po zmierzchu", resztę kojarzę, ale na razie nie mam zamiaru czytać :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej lektury ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych książek słyszałam tylko o "Po Zmierzchu" i serii Magnus Chase, ale inne również zapowiadają się ciekawie ;)
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałem jakiś czas temu "Cudowne tu i teraz". Bardzo mi się podobała :) całkiem ładny stosik, pozazdrościć :P

    pozdrawiam
    StrefaTrelaksu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że mi także się spodoba :)

      Usuń
  11. Kurczę, przejrzałam to wszystko, ale jakoś nie znalazłam nic dla siebie.
    Sama fantastyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również ostatnio staram się ograniczać kupowanie, bo i tak mam już zbyt dużo książek do przeczytania :D Nie czytałam żadnej powieści z tego stosiku, ale poluję na "Cudowne tu i teraz" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z tym kupowaniem. Książek coraz więcej przybywa, a nie ma kiedy ich czytać :)

      Usuń
  13. "Gregor i klątwa stałocieplnych" niedługo do mnie dotrze :) Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny stos :D Klucz Niebios sama również muszę przeczytać. Życzę udanej lektury!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam film ''Cudowne tu i teraz'' i jestem bardzo zawiedziona. Niestety po książkę raczej nie sięgnę, na pewno jej nie kupię. Jakby wpadła mi w ręce przypadkowo to może bym się przekonała tylko dla porównania, bo jak jest taka jak film to nic oprócz ''zepsucia'' dziewczyny w niej nie ma. Ale może tobie się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To narobiłaś mi wątpliwości co do tego filmu... Ale mam nadzieję, że książka okaże się lepsza :)

      Usuń
  16. Z tego stosiku najbardziej interesuje mnie 'Miecz Lata" "D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam jedynie Cudowne tu i teraz i mnie się nie spodobała :D Film lepszy ;)
    Piękny stosik <3

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka