wtorek, 1 lipca 2014

Cytaty miesiąca 2# Czerwiec

To już druga odsłona mojego cyklu z najlepszymi cytatami. Nie było w tym miesiącu zbyt wiele recenzji, ale za to cytatów było wiele, zwłaszcza w Delirium. A oto one: 

MIEJSCE 10



[Przez burze ognia]


MIEJSCE 9

[Delirium]

MIEJSCE 8

[Delirium]

MIEJSCE 7

[Przez burze ognia]

MIEJSCE 6

[Delirium]

MIEJSCE 5

[Delirium]

MIEJSCE 4

[Delirium]

MIEJSCE 3

[Przez burze ognia]

Ten cytat wydaje mi się taki prawdziwy. Bo rzeczywiście - czasem jesteśmy okrutni dla osób które kochamy i nie da się temu zaprzeczyć. 

MIEJSCE 2

[Delirium]

To taka prawda życiowa, która bardzo mi się spodobała. Bo trzeba iść na przód i zostawić przeszłość za sobą, nie można tym żyć, bo to już nie wróci.

MIEJSCE 1

[Delirium]

Ten tekst po prostu mnie urzekł. Niby taki zwyczajny, ale ma w sobie coś. Nie mówię, że inne cytaty pani Oliver są gorsze, ale ten najbardziej mi się spodobał. 




To będzie tyle na dzisiaj. Kolejnego rankingu spodziewajcie się na początku sierpnia :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka