środa, 2 lipca 2014

Stosik Czerwcowy

Kolejny stosik, tym razem więcej książek niż ostatnim razem. Dwie z nich zdążyłam już przeczytać, ponieważ dotarły do mnie na początku czerwca. A oto  one:


Od dołu:

Alicja w Krainie Zombi - wygrana w konkursie na bravo.pl, czekałam na nią dobre dwa tygodnie, ale wreszcie doszła, recenzja pojawi się wkrótce :)

Alicja i Lustro Zombi - j.w.

Klątwa Tytana i Bitwa w Labiryncie - zakup własny. Napadła mnie jakaś obsesja na punkcie Percy'ego Jacksona i po prostu musiałam mieć dwa tomu na raz. I nie żałuję, bo książki zdążyłam już przeczytać i powiem jedno - są świetne. Recenzje obu książek pojawią się w czasie bliżej nieokreślonym :)



To będzie na tyle w tym miesiącu, kolejnego stosiku spodziewajcie się na początku sierpnia :) Które z tych książek przeczytaliście, lub macie w planach? 


6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. To polecam :) Są warte uwagi, zwłaszcza seria o Percy'm Jacksonie :)

      Usuń
  2. O "Alicji..." słyszałam już kilkakrotnie, jednak nie przekonała mnie do siebie. Natomiast Percy... Percy jest cudowny! Mogłabym o nim mówić cały czas i mi się nie znudzi!
    Czekam na Twoje recenzje tych książek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy coś wspólnego. Także uwielbiam Percy'ego i bez przerwy o nim gadam. Ostatnio skończyłam Ostatniego Olimpijczyka i moje przyjaciółki mają szczęscie, że są wakacje i nie widujemy się na codzień, bo miałyby ze mną bardzo ciężko :D

      Usuń
    2. Moje koleżanki (przynajmniej część) przeczytała Percy'ego i teraz cały czas o tym gadamy, bo ostatnia część jest jeszcze nie wydana, a my zastanawiamy się kto zginie. To jest straszny stan, kiedy wiesz, że ktoś zginie, ale może to jednocześnie być twoja ulubiona postać i taka, której nie lubisz. Grrrr...
      W sumie paplam bez sensu. Jednak zawsze jak widzę, że ktoś czytał Percy'ego to tak mam. :D

      Usuń
    3. Właśnie. To jest okropne. Miałam tak czytając Ostatniego Olimpijczyka, a już boję cię co będzie w Krwi Olimpu. W sumie to zawsze w ostatnich częściach ginie najwięcej postaci...
I wcale nie mówisz bez sensu. To, co ja gadam do przyjaciółek, które przeczytały Percy'ego, to dopiero nie ma sensu :) Można powiedzieć, że męczę je, bo mam jakąś obsesję na jego punkcie i gadam przerwy, ale nie zawsze sensownie :D

      Usuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka