sobota, 2 grudnia 2017

[33] Cytaty miesiąca: Grudzień

Jak tutaj dawno nie było Cytatów miesiąca! Przyznaję się bez bicia, że całkowicie zaniedbałam ten cykl. Ale czas na nadrobienie zaległości! W listopadzie znalazłam kilka ciekawych cytatów, które umieściłam w rankingu. Są również z uwielbianego przeze mnie Dworu skrzydeł i zguby, na który czekałam długie miesiące. Oczywiście na dniach pojawi się również recenzja. Ale teraz zapraszam do zajrzenia w najnowszą listę najlepszych cytatów:

MIEJSCE 10
[Dziesięć tysięcy słońc nad Tobą – Claudia Gray]

MIEJSCE 9
[Dwór skrzydeł i zguby – Sarah J. Maas]

  MIEJSCE 8
[Tysiąc odłamków Ciebie – Claudia Gray]

  MIEJSCE 7
[Zranieni 2 – H. M. Ward]

  MIEJSCE  6
[Dwór skrzydeł i zguby – Sarah J. Maas]

  MIEJSCE 5
[Zranieni 2 – H. M. Ward]

  MIEJSCE 4
[Dzikie serca – Suzanne Young]

  MIEJSCE 3
[Tysiąc odłamków Ciebie – Claudia Gray]

  MIEJSCE 2
[Dziesięć tysięcy słońc nad Tobą – Claudia Gray]

  MIEJSCE 1
[Tysiąc odłamków Ciebie – Claudia Gray]

Trochę tych cytatów się uzbierało. Jak widać powyżej, całe podium zdominowały fragmenty z książek Claudii Gray. Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobały i idealnie trafiły w mój gust. Są niezwykle prawdziwe, a już w szczególności ten z miejsca drugiego. Brutalna prawda. Nadzieja nie zawsze pomaga. Czasami tylko wszystko pogarsza. To samo z granicami. Póki ich nie przekroczymy, nie zauważymy, jak wiele się zmieniliśmy. Czasami do dociera do nas dopiero po czasie... 

A który cytat spodobał się Wam najbardziej? 

5 komentarzy :

  1. Do mnie też przemawia najbardziej cytat 1 i 2. Bardzo prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. 6, 5 i 1 ależ dogłębne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 - tak idealnie trafiony i prawdziwy :( Podobnie zresztą jak 1 i 2.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytaty w Dziesięć tysięcy słońc nad tobą s genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarty cytat i moja myśl przewodnia w życiu. Miłość potrafi wyprostować wszystko :)

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka