sobota, 13 czerwca 2015

Social Media Book TAG

Na ten TAG trafiłam tutaj i tak mnie zaciekawił, że sama postanowiłam go wykonać. Więc zaczynamy!

Twitter – Twoja ulubiona krótka książka.
Zdecydowanie Skrzydła Laurel Aprillyne Pike. Jeszcze kilka lat temu była moją ulubioną powieścią. Była dość krótka, przynajmniej tak mi się wydaje, bo czytałam ją dawno temu. I praktycznie od tej serii zaczęła się moja przygoda z kupowaniem książek, bo byłam tak ciekawa zakończenia, że kupiłam ostatnią część. Ach, te stare czasy...

Facebook  –  książka, którą każdy czytał i czułaś presję, by po nią sięgnąć.
Wszyscy znali Szeptem i się zachwycali tą powieścią, a ja jeszcze jej nie czytałam i musiałam wiedzieć, co w niej takiego wyjątkowego. Niestety nie podobała mi się za bardzo i wciąż nie rozumiem co ludzie w niej widzą. Ale o gustach się nie dyskutuje... ☺

Tumblr – książka, którą przeczytałaś, zanim to było "popularne".
Mogę się pochwalić tym, że czytałam Miasto kości Cassandry Clare, zanim ta powieść stała się popularna i przerobili ją na film, a ostatnio na serial. Na początku byłam zafascynowana Nocnymi Łowcami, można powiedzieć, że po tej książce moja obsesja pogłębiła się całkowicie. Takie życie książkoholika...

My Space – książka, którą nie wiesz, czy Ci się podobała czy nie.
Jest to Córka dymi i kości Laini Taylor. Czytałam ją tak dawno temu, że nie pamiętam, czy mi się spodobała, czy wręcz przeciwnie. Praktycznie nie pamiętam z niej niczego. Chyba powinnam odświeżyć sobie pamięć i przeczytać ją jeszcze raz. 

Instagram – książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Zdecydowanie Następczyni Kiery Cass. Jak tylko wyciągnęłam ją z koperty, to musiałam zrobić zdjęcie, bo nie mogłam się oprzeć. Ta książka ma cudowną okładkę! nie, że pięknie się prezentuje? 


You Tube – książka, do której chciałabyś zobaczyć ekranizację.
Z wielką chęcią oglądnęłabym ekranizację Mrocznych umysłów Alexandry Bracken. Jestem bardzo ciekawa, jak przedstawiona zostałaby rzeczywistość w jakiej żyją bohaterowie, ich umiejętności i oczywiście Thurmond. A najbardziej chcę zobaczyć, kto zagra Liama. Niech wezmą Colina Forda, proszę!

Goodreads czyli nasze "Lubimy czytać" –  książka, którą polecasz każdemu. 
Bezapelacyjnie Złodziejka książek Markusa Zusaka. Uważam, że każdy, bez względu na wiek powinien poznać tę piękną i poruszającą opowieść. Jest jedyna w swoim rodzaju. Rozwaliła moje serce na drobne kawałeczki, nie mogłam się po niej pozbierać przez długi czas. Drugiej takiej nie znajdziecie. Naprawdę wszyscy powinni ją przeczytać. 
_________

Tak się świetnie bawiłam, a tu już pytania się skończyły... No trudno. W każdym razie do wykonania tego TAG-u zapraszam każdego, kto tylko ma ochotę. I na koniec chciałabym wspomnieć, że szykuję dla was niespodziankę w postaci konkursu. Więcej szczegółów podam w poniedziałek. 
Do napisania!

12 komentarzy :


  1. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę przeczytać w końcu "Złodziejkę książek" skoro polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak. Bardzo polecam. Ta książka to cudo :)

      Usuń
  3. Podobnie, jak ty, ja również wszystkim poleciłabym "Złodziejkę Książek".
    Ciekawy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny TAG :) Może zrobię go na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką wersją tego TAG-u jeszcze się nie spotkałam :) Podoba mi się!
    "Następczyni" rzeczywiście ma świetną okładkę, zresztą jak wszystkie książki z tej serii :) ktoś się nieźle postarał, kiedy je wymyślał, projektował i wprowadzał w życie. I w sumie jeśli o mnie chodzi, to najchętniej zobaczyłabym ekranizację Selekcji właśnie :) Chociaż prawa do filmu już ktoś ma, więc pewnie kiedyś zobaczymy przygody Americi na ekranie :) Chciałabym też zobaczyć Czerwoną Królową (która też ma piękną okładkę, tak by the way). I Przegląd Końca Świata! Za dużo tych ksiązek, które chciałabym zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owszem, Następczyni zachwyca okładką :) Ale cała seria Rywalek jest niesamowita :) Dla samych okładek mogłabym zaszaleć i zbankrutować ;)
    Żałuję, że nie przeczytałam "Miasta kości" przed tym całym szumem... Teraz poczekam aż fama opadnie. Ale... czy myślisz, że to nastąpi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już nastąpi to za kilka lat. Bo teraz cały szum z serialem, a założę się, że będą chcieli zekranizować "Diabelskie maszyny". Ale myślę, że to dopiero początek tego wielkiego szumu na "Dary Anioła"... :)

      Usuń
  7. Ten tak jest naprawdę rewelacyjny i chyba jeden z nieliczych, kty tak naprawdę mi się podoba
    Pozdrawiam,Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Szeptem jest fajne, przynajmniej 2 pierwsze tomy. Ja za to nie mogę zrozumieć zachwytu nad Rywalkami. Fakt, piękne okładki, ale pierwszy tom był tak płytki i skopiowany od Igrzysk, że nie dałam rady nawet go skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy pytania mają jakieś przełożenie na portale społecznościowe? Bo w ogóle nie mogę się połapać :D Ciekawy tag. Sama musiałabym się długo zastanawiać nad odpowiedzią na każde pytanie.

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka