wtorek, 6 października 2015

Cytaty miesiąca #17

Dzisiaj przychodzę z kolejną odsłoną najlepszych cytatów z danego miesiąca. To już siedemnasty post o tej tematyce, samej nie chce mi się wierzyć, że już tyle miesięcy go prowadzę. Ale przejdźmy do konkretów. Tak prezentuje się ranking z września:

MIEJSCE 10
[Buntownik – Julie Kagawa]

 MIEJSCE 9
[Dar Julii – Tahereh Mafi]


 MIEJSCE 8
[Misja Ivy – Amy Engel]

MIEJSCE 7
[Opal – Jennifer L. Armentrout]

 MIEJSCE 6
[Onyks – Jennifer L. Armentrout]


MIEJSCE 5
[Opal – Jennifer L. Armentrout]

MIEJSCE 4
[Gregor i niedokończona przepowiednia – Suzanne Collins]

MIEJSCE 3
[Dar Julii – Tahereh Mafi]


MIEJSCE 2
[Misja Ivy – Amy Engel]

MIEJSCE 1
[Julia. Trzy tajemnice – Tahereh Mafi]

Cytaty z trzech najwyższych miejsc mają w sobie coś wyjątkowego. Utkwiły mi w pamięci. A zwłaszcza ten o literach. Jest taki prawdziwy... Słowa tworzą mnie, świadczą o tym, że ktoś taki jak jak żyje gdzieś na świecie i kocha czytać. Kiedy umrę, tylko one po mnie zostaną. Wszystko inne zniknie. Ludzie kiedyś zapomną. A one wciąż będą. Dzięki nim jakaś cząstka mnie jest nieśmiertelna. Naprawdę w to wierzę. To taka moja motywacja do pisania własnej powieści, bo pragnę zostawić po sobie coś trwałego...

A Wam spodobał się któryś z tych cytatów?

20 komentarzy :

  1. Wybrałaś cudowne cytaty! Każdy mnie czymś poruszył - dlatego tak uwielbiam magię, jaką są słowa. Niby zlepek kilku wyrazów ale ile może mu towarzyszyć emocji *.*
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytaty jak dla mnie bomba;) Pozdrawiam; http://stylowaroksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne cytaty, co udowadnia tylko że pani Mafi ma cudowny styl pisania i w jej książkach znajduje się naprawdę wiele cudownych złotych myśli ^.^
    A u mnie recenzja "Czasu żniw" Samanthy Shannon, który niestety mnie zawiódł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ja mam pozaznaczane mnóstwo cytatów z jej książek :)

      Usuń
  4. Moje ulubione z przedstawionych przez Ciebie to 4 i 10 :)
    Też bardzo lubię wszelkie cytaty, które mówią o słowach, pisaniu, książkach w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cytaty, właśnie kończę post o nich, haha:)
    Trzy pierwsze-magia!
    Zapraszam: http://mchodacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne cytaty. Ten z pierwszego miejsca jest chyba moim ulubionym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś niesamowite cytaty. Najbardziej urzekły mnie te z 1 i 6 miejsca. Od zawsze uważam, że słowa mają wielką moc, której nie można lekceważyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytat, który zajął u Ciebie pierwsze miejsce jest moim ulubionym, nie zapomniając o książce <3
    serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejsze cytaty można znaleźć właśnie w kaiążkach pani Mafi :)

      Usuń
  9. Najbardziej spodobał mi się cytat nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z takim postem <3
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka