środa, 27 maja 2015

Stosik

Bardzo dawno tu nie było stosika. Od jakiegoś czasu miałam chęć go zrobić, ale zawsze brakowało mi jakiejś książki, którą pożyczyłam znajomym. Mówią, że "dobry zwyczaj , nie  pożyczaj" ale ja zawsze ulegam, bo po prostu lubię dzielić się książkami. Ale wreszcie wszystko do mnie wróciło i dziś prezentuje to, co do mnie trafiło w ostatnim czasie: 

Od dołu: 
1. Alicja Królowa Zombi – egzemplarz otrzymany od Redakcji Essentia. Ostatni tom trylogii, na który dość długo czekałam. Już wkrótce się za nią zabiorę i jestem bardzo ciekawa, jak zakończy się historia Alicji. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
2. Pod skrzydłami Matki Mroku egzemplarz otrzymany od autorki. Już przeczytana, a recenzja pojawi się jeszcze w tym tygodniu. 
3. Przeznaczeni od Redakcji Essentia. Przeczytana i zrecenzowana już dawno. RECENZJA
4. Nieludzie egzemplarz recenzencki od Redakcji Essentia. Jeszcze nie zaczęłam czytać, ale zapowiada się naprawdę ciekawie. 
5. Akademia Dobra i Zła – otrzymana od Wydawnictwa Jaguar w ramach konkursu dla blogerów. Sprawia wrażenie bajki, ale nie do końca nią jest. RECENZJA
6. Eleonora & Park kolejna pozycja od Essentii. To powieść Rainbow Rowell, którą wprost musiałam przeczytać. A czy okazała się lepsza od Fangirl, to można dowiedzieć się tu: RECENZJA
7. Czerwona królowa wygrana w konkursie na jednym z blogów. Wywarła na mnie duże wrażenie i nie mogę się doczekać drugiej części! RECENZJA
8. Starter wygrana w konkursie na profilu wydawnictwa Albatros na Facebooku. To pozycja, która bardzo mnie intrygowała i od pierwszej chwili chciałam ją przeczytać. RECENZJA
9. Król kruków  wypożyczona z biblioteki. Zaciekawił mnie jej opis i postanowiłam dać jej szansę. Czytałam inne książki Maggie Stiefvater i mam nadzieję, że ta będzie równie dobra.
10. Miasto niebiańskiego ognia  –  wypożyczona z biblioteki. Wreszcie poznam zakończenie Darów Anioła. Ta seria jest ze mną już od kilku lat i w końcu będę musiała się pożegnać z bohaterami... Ach ten Jace. Właśnie ją czytam.
11. Próba ognia  z biblioteki. Słyszałam już trochę o tej książce i bardzo mnie zaciekawiła. A poza tym Jaguar wydaje same dobre książki, więc spodziewam się czegoś wciągającego. W każdym razie zobaczymy. 
_____________

Tak właśnie prezentują się moje zdobycze. Czytaliście którąś z tych książek? A może macie w planach? 

18 komentarzy :

  1. Starter i Czerwona Królowa czeka na półkę, jutro idę kupić Eleonorę i Parka, a bardzo chciałabym przeczytać Alicję ;)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Próba ognia" również mnie ciekawi, strasznie dużo recenzji tej książki się pojawia."Akademia" mi się podobała, natomiast "Miasta niebiańskiego ognia" nie chcę czytać - strasznie lubię tę serię, ale ostatni tom zbyt wiele osób zawiódł i trochę się tego obawiam. Mam nadzieję, że Twoja opinia będzie jednak inna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też spotkałam się z wieloma negatywnymi opiniami o "Mieście niebiańskiego ognia", ale moja przyjaciółka jest zadowolona z ostatniego tomu, więc mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.
      Pozdrawiam :).

      Usuń
  3. Przepiękny i taki pokaźny jest ten stosik! "Starter" widziałam dzisiaj w księgarni z przeceną -50%!, ale... sklep był zamknięty. Jednak jak tylko pojadę do centrum, do kupię, tym bardziej że z witryny dostrzegłam jeszcze "Czarne jak heban" - także w takiej super cenie! ♥
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ile książek! Zazdroszczę ci, bo masz kilka książek, które chętnie sama bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość Twoich książek mam i ja :) "Czerwoną Królową" i "Starter" już czytałam, a reszta jeszcze przede mną :) Z serii o Alicji przeczytałam dopiero pierwszy tom, ale myślę, że reszta też będzie niedługo za mną

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam wiele z tych książek :) Ale czytałam tylko Starter i był dla mnie nawet spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Eleonory&Parka i Startera :)

    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ja tutaj perełek widzę <3
    Miłego czytania! Czekam na recenzję.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojego stosiku czytałam jedynie "Starter", który jednak nie okazał się dla mnie arcydziełem. Bardzo ciekawi mnie za to "Eleonora i Park", którą zamierzam w najbliższym czasie przeczytać ;)
    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miasto Niebiańskiego Ognia mi się nie podobało, niestety...
    Chętnie przygarnęłabym Czerwoną Królową i Króla Kruków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kilka mam w planach :) Pewnie będę tutaj zaglądać częściej i czekać na Twoją opinię na temat tych książek :)


    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość książek z twojego stosiku chciałabym przeczytać.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Cztałem już starter jest bardzo podobny do Mrocznych Umysłów.
    2.Czy mogłabyś zrecenzować Niewidzialną Piramide M. G. Harris

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo chciałabym przeczytać "Starter"...

    OdpowiedzUsuń
  15. Próba ognia właśnie do mnie jedzie, nie wiedziałam, że jest taka opasła!

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka