poniedziałek, 2 czerwca 2014

Zdobycze majowe


Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam mój pierwszy stosik.  Są to książki, które zdobyłam w maju. Nie jest ich dużo, ale to zawsze coś :)
A oto one:



Od dołu:
Beta - książka wygrana u miye.eu.  Już przeczytana, a aktualnie stoi sobie na półeczce :) Recenzja tu: klik

Urodzona o północy - Wygrana w konkursie u My Books My Life.Bardzo się ucieszyłam, na wieść że udało mi się wygrać ponieważ, już od dawna chciałam ją przeczytać :) 

Przebudzona o świcie - jak wyżej 

Dodatkowo otrzymałam jeszcze dwa wydania FANBOOKa, widoczne na zdjęciu. W ciągu najbliższych dni napiszę na blogu o nich jeszcze kilka słów :)
To chyba będzie tyle :)
Zainteresowało was coś z mojego stosiku? Czytaliście którąś z tych książek? 


2 komentarze :


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka