środa, 4 czerwca 2014

Najlepsze cytaty miesiąca 1# Maj

Jako, że jestem jestem wielką miłośniczką cytatów, postanowiłam stworzyć comiesięczny cykl, w którym będę wybierać najlepsze cytaty z książek recenzowanych w danym miesiącu. Cytatów będzie 10, ewentualnie 5, jeśli żywcem nie będzie żadnych ciekawych.  Przy trzech najlepszych cytatach będzie krótkie uzasadnienie, dlaczego je wybrałam. Już wszystko jasne, więc... zaczynamy!

MIEJSCE 10


                                                                                                       [Gwiazd naszych wina]

MIEJSCE 9


                                                                                                 [Dotyk Julii]
MIEJSCE 8


                                                                                                                [Dotyk Julii]

MIEJSCE 7

 [Dotyk Julii]
MIEJSCE 6 

[Olśnienie]
MIEJSCE 5

 [Gwiazd naszych wina]
MIEJSCE 4
[Dotyk Julii]

A teraz podium: 


MIEJSCE 3
 [Gwiazd naszych wina]

Wybrałam ten cytat, ponieważ cały czas siedzi mi w głowie. Zaczęłam nawet mówić okay zamiast "dobrze", czy "tak" xD Jeden z cytatów które na pewno będę długo pamiętać :)

MIEJSCE 2
[Dotyk Julii]

Ten cytat wydaje mi się taki prawdziwy, bardzo mi się spodobał. Jeden z najlepszych jakie znam :)

MIEJSCE 1
[Gwiazd naszych wina]

Ten cytat pobił wszystko, jest najlepszy. Ogólnie "Gwiazd naszych wina " bardzo mi się spodobało, a ten cytat... jest po prostu niesamowity. Uwielbiam go i znam na pamięć.


Podsumowując cytaty miesiąca, wybór był bardzo ciężki, chociaż zrecenzowałam tylko 4 książki. Ale cytatów było bardzo dużo.
Które z nich wam się najbardziej podobały?
A może dodalibyście jeszcze inne z tych książek?

2 komentarze :

  1. Bardzo fajny cykl. Ja również jestem miłośniczką cytatów i z chęcią poczytam sobie Twoje wynalezione z każdego miesiąca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witam w klubie :) Cykl będzie pojawiał się co miesiąc, więc cytatów
      będzie jeszcze duuuużo :)

      Usuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka