poniedziałek, 27 marca 2017

Wyniki konkursu z "Evą, Tevą i więcej Tev"

Kilka dni temu na blogu zakończył się konkurs, w którym do wygrania były dwa egzemplarze książki Eva, Teva i więcej Tev. Jutro pojawi się jej recenzja, tymczasem chciałabym ogłosić wyniki konkursu, który zorganizowałam przy współpracy z Wydawnictwem YA!. Przypominam, że można było zdobyć dwa egzemplarze. Jeden z losowaniu, a drugi natomiast za najciekawszą odpowiedź na pytanie.

Muszę przyznać, że ciężko było wybrać najlepszą pracę, ale w końcu po długich zastanowieniach zdecydowałam się na jedną, chociaż miałam kilka faworytów. Autorka tej odpowiedzi miała dosyć ciekawą wizję i to właśnie do niej trafi książka. A jest nią...  Sylwia Waligóra

A teraz przejdźmy do losowania. Do każdego uczestnika został przypisany numerek. Ale do kogo tym razem uśmiechnęło się szczęście? 
Maszyna losująca poszła w ruch! 
Drugim zwycięzcą jest osoba o numerze 8, czyli... Pasiasta(Paulina.W)

Dziewczynom gratuluję. Już wkrótce powinnyście otrzymać ode mnie wiadomość. W Wam wszystkim serdecznie dziękuję za udział. Może nie wszystkim udało się tym razem, ale może następnym?

EDIT - 30.03.2017 
Jako, że jedna ze zwyciężczyń się nie zgłosiła z adresem, byłam zmuszona do wylosowania kolejnego szczęśliwca. Wielka szkoda, ale to jej strata...  Tym razem wylosowałam liczbę 14, a przypisana jest do niej Agata Owca. Gratuluję. I mam nadzieję, że tym razem dostanę odpowiedź na maila. 

8 komentarzy :


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka