wtorek, 8 grudnia 2015

Cytaty miesiąca #19

Straszne pustki tu ostatnio. Ostatnio nie miałam nawet czasu książek czytać, dlatego dzisiejszy post będzie nieco ubogi. Nie było z czego wybierać, ale wkrótce święta, zaraz potem ferie... Już się nie mogę doczekać, zwłaszcza, że dość pokaźny stos na mnie czeka. Byle wytrać jeszcze ostatnie dni 

MIEJSCE 5
[Tajemny ogień – C. J. Dauherty, Carina Rozenfeld]


MIEJSCE 4
[Miecz Lata – Rick Riordan]


MIEJSCE 3
[Każdego dnia – David Levithan]


MIEJSCE 2
[Dziedzictwo ognia – Sarah J. Maas]


MIEJSCE 1
[Ten jeden dzień – Gayle Forman]

A Wam spodobał się któryś z tych cytatów? A może znacie inne z tych książek? 

8 komentarzy :

  1. Cytaty doprawdy świetne! Naprawdę podoba mi się ten o krwawiącym sercu, ale tak naprawdę wszystkie mają w sobie to coś... nie jesteś jedyna, która teraz trochę opuściła się w wynikach czytelniczych - ja też ostatnio dodaję mało recenzji na bloga.
    Zapraszam do mnie na bezspoilerową recenzję finału trylogii "Oddechy" Rebekki Donovan!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cytaty są świetne ;) Musze w końcu zrobić sobie tablice motywacyjną z jakimiś fajnymi cytatami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cytaty! :) uwielbiam Gayle Forman.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Choć ich nie kojarzę, gdyż nie czytałam jeszcze książek z których pochodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty! Najbardziej podoba mi się ten z "Dziedzictwa ognia", po które planuję sięgnąć już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytat na pozycji 1 podbił moje serce! ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat na pozycji 1 podbił moje serce! ❤

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka