piątek, 5 grudnia 2014

Cytaty miesiąca 7# Listopad

Grudzień. Jak to słowo pięknie brzmi - zawsze kojarzy mi się ze świętami, choinką i większą niż zwykle ilością książek... A z kolei książki z godzinami miło spędzonego czasu i mnóstwem cytatów. Już nie mogę się doczekać, a wy? 

W tym miesiącu miałam trudności z wyborem, gdyż znalazłam dość dużo cytatów. Ale po dłuższym czasie spędzonym na myśleniu, zadecydowałam które znajdą się w rankingu z listopada.  A oto one:

MIEJSCE 10
[Znak Ateny]


MIEJSCE 9
[Syn Neptuna]


 MIEJSCE 8
[Znak Ateny]


MIEJSCE 7
[Syn Neptuna]


MIEJSCE 6
[Monument 14 - Odcięci od świata]


 MIEJSCE 5
[Syn Neptuna]


 MIEJSCE 4
[Znak Ateny]


MIEJSCE 3
[Aż po horyzont]
Szczerze powiedziawszy  to nigdy nie myślałam o słownych pożegnaniach w ten sposób. Dopiero ten cytat mi to uświadomił. Nigdy nie zastanawiałam się nad zwykłym "Do widzenia". A to dało mi powód do pomyślenia nad sensem pożegnań.


MIEJSCE 2
[Syn Neptuna]
Takie prawdziwe, a zarazem okrutne. Bo tak to jest ze śmiercią. Zabiera każdego. Nie patrzy na wiek, wygląd, sposób życia. Nie zwraca uwagi na to, czy ktoś chce umrzeć, czy rozpaczliwie pragnie żyć. Po prostu przychodzi, a wtedy już nie ma odwrotu...


MIEJSCE 1
[Monument 14 - Odcięci od świata]
Takie spojrzenie na niebo z dziecięcej perspektywy. Ale coś w tym jest i właśnie "to coś" tak mnie urzekło. Czy nie jest tak, że każdy z nas inaczej wyobraża sobie niebo? Każdy widzi to inaczej, tworzy własną wizję szczęścia. 



To już wszystko na dzisiaj. Było trochę ciekawych cytatów, dlatego też mam do was pytanie:
Podobał się wam któryś z nich?


5 komentarzy :

  1. Widzę, że czytałaś dużo Ricka :) Mam pierwszą część o Percym i jakoś mnie nie ciągnie ale wiem, że ją przeczytam :)
    I mnie również urzekł cytat pierwszy. To takie ujmujące. Gdyby każdy w to wierzył być może nie byłoby wojen na tle religijnym. Każdy by wierzył w to co wierzy i odchodził do tego miejsca. Nie wtrącając się w wierzenia innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) I tak czytałam dużo Ricka, bo uwielbiam jego twórczość :)

      Usuń
  2. Mi najbardziej podobał się 3 cytat :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "W śmierci nie ma miejsca na sprawiedliwość" - mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka